Безплатна доставка над 80 лв.
ОБЩИ УСЛОВИЯ
Настоящите Общи условия (условия за ползване) са предназначени за регулиране на отношенията между Търговеца и Потребителите (клиентите), които ползват електронния магазин caffeto-perfetto.bg за покупка на стоки. Те регламентират реда, по който Търговецът предоставя стоки и услуги на Потребителите. Задълженията на Търговеца, описани в настоящите Общи условия, следват най-добрите морални и търговски практики и представляват етичен кодекс на поведение, към който Търговеца се придържа. С приемането на настоящите Общи условия Потребителят се съгласява комуникацията с него да бъде осъществявана чрез електронни средства за комуникация като телефон, електронна поща и др. С натискането на продукт, картинка, линк (различен от този на Общите условия) или бутон, разположен на уебсайта caffeto–perfetto.bg се счита, че Вие приемате или сте съгласни с описаните по-долу Общи условия. Настоящите Общи условия са съобразени с изискванията на Закона за защита на потребителите (ЗЗП), както и с другите нормативни актове, действащи на територията на Република България.
Данни за кореспонденция:
адрес на електронна поща: sales@caffeto-perfetto.bg
телефон: +359 899 333 588
„КАФЕТО ПЕРФЕТО” ЕООД е регистрирано по ЗДДС
I. ИЗПОЛЗВАНИ ТЕРМИНИ
– „ТЪРГОВЕЦ” е интернет сайтът caffeto–perfetto.bg, който е собственост на търговско дружество “КАФЕТО ПЕРФЕТО” ЕООД и служи за виртуална платформа за продажба на стоки. Търговецът е лицето, с което Потребителят сключва договор за продажба от разстояние на конкретна стока (артикул) в електронния магазин.
– „КАФЕТО ПЕРФЕТО” ЕООД е търговското дружество, с регистрационен номер: 207697326, със седалище в гр. София 1712, Младост 3, блок 392, магазин 3, което създава и поддържа електронния магазин, предлага и продава стоки в магазина и определя настоящите Общи условия, при които се продават стоките. „КАФЕТО ПЕРФЕТО” ЕООД има пълните права едностранно да променя съдържанието на Интернет сайта, както и начините на достъп до него. Регистрация по Закона за данък върху добавената стойност № BG207697326
– „ПОТРЕБИТЕЛ” e дееспособно лице, което се е съгласило с настоящите Общи условия във връзка със заявяването и закупуването на предлаганите в електронния магазин стоки.
Потребителя е лице, навършило 18 години, което сключвайки договор с Търговеца, придобива стоки или ползва услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност. Ако физическото лице не е навършило 14-годишна възраст (малолетен), изявленията по смисъла на настоящите общи условия се осъществяват само чрез неговите законни представители – родители или настойници. Физическо лице на възраст от 14 години до навършване на 18 годишна възраст (непълнолетен) извършва правни действия със съгласието на неговите родители или попечители
– „ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН” е интернет сайтът caffeto-perfetto.bg, който служи като виртуална платформа за предлагане на стоки за продажба и за постигане на съгласие между ТЪРГОВЕЦ и ПОТРЕБИТЕЛ за поръчка и покупка-продажба на конкретна стока (артикул).
– „СТОКИ И УСЛУГИ” означава продукти и/или услуги, предлагани от Търговеца чрез уебсайт за електронна търговия
– „ПРОДАЖНА ЦЕНА“ е крайната цена включваща ДДС на предлаганото количество стоки и/или услуги, посочена на съответната страница на уебсайт caffeto-perfetto.bg
– „ПОРЪЧКА” е направената от Потребителя заявка към електронния магазин за покупка на една или повече конкретни стоки (артикули). Поръчката се опакова и изпраща по куриер към предварително посочен в поръчката от Потребителя адрес, след като бъде одобрена по имейл или телефон. Одобрението по имейл става с изпращане на имейл (електронно писмо) за потвърждение. Одобрението по телефон става след обаждане от служител на онлайн магазина за потвърждение.
– „ДОГОВОР ЗА ПРОДАЖБА” е сключеният от разстояние чрез настоящия електронен магазин договор за покупко-продажба на стока между Търговец и Потребител.
– „СЛУЧАЙНО СЪБИТИЕ ” е непредвидено към момента на сключването на договора обстоятелство от извънреден характер, което прави изпълнението му обективно невъзможно.
– „ФОРСМАЖОРНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА” означава всяко действие, събитие, липса, пропуск или инцидент извън разумния контрол на Търговеца, включително по-специално:
(a) стачки, закриване на предприятие и масово уволнение на работници; или
(б) граждански вълнения, бунтове, нашествия, терористични атаки или заплахи за такива, война (декларирана или недекларирана), заплаха или подготовка за война; или
(в) пожар, експлозия, буря, наводнение, земетресение, срутване, епидемия или други природни бедствия; или
(г) съответствие с всеки един закон или правителствено нареждане, правило, разпоредба или предписание, или всички действия предприети от правителствени или обществени власти, включително и без ограничение от налагане на ембарго, ограничения на вноса или износа, квоти или други ограничения или забрани;
(д) прекъсване или повреда на комунални услуги, включително, но не ограничени до прекъсване на електрозахранването, подаването на газ или водоснабдяването; или
(е) невъзможност за използване на желозопътен транспорт, морски, въздушен, шосеен транспорт или друг вид обществен или частен транспорт; или
(ж) невъзможност да се използват обществените или частни телекомуникационни мрежи.
– „КУРИЕР” е търговец, който физически доставя закупената стока до посочен от Потребителя адрес и работи спазвайки изискванията на Закона за пощенските услуги.
– „БЮЛЕТИН / БРОШУРА / ИЗВЕСТИЕ” са електронни информационни съобщения, отнасящи се до продавани в електронния магазин стоки през определен период от време, които може да са поместени на Интернет страницата, а може и да се изпращат по електронната поща на Потребител.
– „НАДЗОРНИ ОРГАНИ“
Комисия за защита на личните данни Адрес: гр. София, ул. “Иван Евстатиев Гешов” № 15, тел.: (02) 940 20 46 факс: (02) 940 36 40 Email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg уебсайт: http://www.cpdp.bg
Комисия за защита на потребителите Адрес: 1000 гр.София, пл.”Славейков” №4А, ет.3, 4 и 6, тел.: 02 / 980 25 24 факс: 02 / 988 42 18 гореща линия: 0700 111 22 уебсайт http://www.kzp.bg
II. РЕГИСТРАЦИЯ И ИЗПОЛЗВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН
А. За да се пазарува от електронния магазин caffeto–perfetto.bg, е необходима регистрация с парола и електронна поща (e-mail) или име на получателя, имейл, телефон и адрес за доставка. Регистрирането е напълно безплатно и става като се попълни формата за регистрация. Регистрираният клиент има възможност да се ползва от всички услуги на магазина.
Б. Потребителят трябва да посочи e-mail и парола, лични данни и адреси за доставка.
Потребителят има също така право да сключи договори за покупко-продажба на стоки и да използва платформата caffeto–perfetto.bg, без да извършва регистрация
В. “КАФЕТО ПЕРФЕТО” ЕООД е регистриран администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД) и има правото да събира, обработва и ползва личните данни на своите потребители с оглед нуждите на електронния магазин, като същевременно има задължението да опазва в тайна тези лични данни, да не ги използва за други цели, нито да ги предоставя на трети лица, с изключение на Продавачите в магазина.
Г. В електронния магазин caffeto–perfetto.bg на всяка стока е посочена цената, основните характеристики на стоката и допълнителна информация, целяща подпомагането на направата на информиран избор при покупката на продукта. Също така, на всяка страница на представена стока има възможност Потребители на caffeto–perfetto.bg да дават мнения и оценки, касаещи дадената стока.
Д. Всички посочени на сайта цени са в лева с включен ДДС.
Е. На страницата вдясно до всеки продукт стои бутон „ДОБАВЯНЕ В КОЛИЧКАТА“. Натискането на бутон „ДОБАВЯНЕ В КОЛИЧКАТА“ записва избрания продукт във виртуална пазарска количка на Потребителя. Съдържанието на количката се запазва, докато Потребителят реши да премине към покупка на стоките. Чрез натискане на бутон „ПРЕГЛЕД НА КОЛИЧКАТА“ потребителят може да разглежда съдържанието на виртуалната пазарска количка, да добавя нови продукти или да премахва тези, които не желае. След натискане на бутон „ПОРЪЧАЙ“ се появяват данните на клиента и данните за доставка. Поръчката се активира чрез натискане на втория бутон „ПОРЪЧВАНЕ“.
III. ПОРЪЧКА И ПОКУПКА НА СТОКИ
А. За да се направи поръчка до електронния магазин, Потребителят трябва да посочи:
– валиден адрес на своя електронна поща;
– вярно попълнен адрес за доставка на стоката и фактуриране;
– вярно попълнени данни за контакт– две имена, телефон.
Б. Поръчката се активира, т.е. заявява се до електронния магазин чрез натискане на втория бутон „ПОРЪЧВАНЕ“- намиращ се под данните за доставка на поръчката, който бутон се появява, след като първо е добавен в кошницата поне един продукт и е натиснат първият бутон „ПОРЪЧАЙ”.
В. При успешно направена поръчка, Потребителят получава потвърждение на поръчката чрез електронно писмо на посочения от него имейл адрес или СМС на посочения от него мобилен телефонен номер. В потвърждението по имейл се посочва поръчаната стока, номерът на поръчката, датата и часът, в който е направена поръчката. При успешно направена поръчка се изпраща СМС на посочения мобилен телефонен номер с информация за номера на поръчката и до колко работни дни ще се извърши доставката. Потвърждение по телефон се извършва само ако е необходима допълнителна информация или уточнение относно поръчката.
Г. В случай, че поръчаната стока (конкретен модел) не е в наличност, консултантът уведомява Потребителя. Ако Потребителят не се съгласи поръчката да се отнесе за друга стока (аналогичен модел), поръчката може да бъде анулирана.
Д. Поръчки в електронния магазин caffeto–perfetto.bg се приемат 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.
Е. Работното време на консултантите на онлайн магазин caffeto–perfetto.bg е:
От понеделник до петък от 08:30 до 19:00 часа и събота и неделя от 08:30 до 15:00 часа.
Почивен ден: без почивен ден, с изклющение на официалните празници на република България.
Ж. Поръчки, получени без коректни данни на купувача (Потребителя) или липсващи такива, се анулират, ако Прoдавачът не получи коректните данни до 48 часа след постъпването на поръчката. Такива поръчки получават статус „ОТХВЪРЛЕНА”, поради невъзможност да бъдат изпълнени.
З. Потребителят може да откаже направена поръчка, без да е необходимо да упоменава причини за отказа.
И. Отказ на поръчка може да се направи по телефона. За да е валиден отказът, Потребителят трябва да предостави: номера на направената поръчка, телефонния номер, оставен в поръчката, двете си имена, с които е регистриран в сайта, имейл адреса (електронната поща), с който е регистриран в сайта и цената на поръчката.
К. При отказване на поръчка от Потребителя, която е платена, чрез онлайн метод на плащане и ако поръчката е отказана, преди да е започнато изпълнението ѝ, цялата сума на поръчката ще бъде възстановена от Търговеца.
IV. ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНИ СТОКИ
А. След като в caffeto–perfetto.bg постъпи поръчка от Потребител, автоматизираната система на електронния магазин уведомява Потребителя с имейл или SMS за успешно приетата поръчка.
Б. Доставка се прави само на успешно приети поръчки.
В. Доставката на поръчана стока не се извършва в неделя и в официални празници.
Г. Обикновена доставка – в срок до 3 (три) работни дни от момента на потвърждаването на поръчката.
Д. Продавачът използва за доставки куриерска фирма „Спиди” или „Еконт”, като обичайните часове за доставка са от 9.00 до 17.30 часа.
Е. Доставката се извършва до точно посочен от Потребителя адрес (независимо дали жилищен или служебен) или до офис на „Спиди“ или „Еконт” в съответния град.
Ж. Цените за доставка са описани в страницата на всеки продукт в графата „Доставка”
З. Всяка пратка е застрахована, като застраховката е за сметка на Продавача.
И. Ако Потребителят не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес в посочения срок или не отиде до посочения офис на „Спиди“ или „Еконт” да получи в срок стоката, ако е избрал тази опция, Търговецът се освобождава от задължението да изпълни заявената доставка.
V. НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ
А. Заплащането на поръчаната стока може да се извърши по два отделни начина, като независимо от избрания начин на плащане, сумата за заплащане е една и съща и не се начисляват допълнителни такси за обработка на плащането.
– С „наложен платеж” – плащане в брой на куриера при доставката;
– Плащане с “Банков превод” използвайте уникалния идентификационен номер на поръчката като основание за плащане и указаната банкова сметка на Търговеца. Поръчката няма да бъде изпратена преди получаването на превода по нашата сметка.
– За „Плащане с кредитна/дебитна карта” се продължава към „Поръчване”, където Получателят на услугата ще бъде препратен в линка за обработка на 3D-защитено плащане където се спазват изискванията за сигурност на МКО Мастеркард и ВИЗА. До 5-10 мин, Получателя ще получи имейл на електронната си поща с информация, че стоката/услугата е платена и линк за изтегляне на Ваучера.
Б. Потребителят се съгласява, че Доставчикът в платформата caffeto–perfetto.bg има право да приема авансово плащане за сключените с потребителя договори за покупко-продажба на стоки и тяхната доставка.
В. За всяка поръчана стока потребителят трябва да заплати цената, която е обявена в електронния магазин към момента на поръчката. Цената на всяка стока може да се променя динамично.
VI. ПРАВО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА. РЕКЛАМАЦИЯ
А. Потребителят има право на рекламация или връщане на закупена от електронния магазин стока в рамките 14 дни от получаване на стоката.
Б. Отказ от договора може да се направи и пред куриера при доставяне на стоката, ако стоката е доставена след срока по причини, които не са свързани с Потребителя и не се дължат на непреодолима сила.
В. При отказ от договора Потребителят е длъжен да върне закупената стока в ненарушен търговски вид и със запазен етикет.
Г. При отказ от договора, ако Потребителят е заплатил стоката, му се възстановява платената сума за върнатата стока по посочена от него банкова сметка в срок от 15 /петнадесет/ дни след връщането на стоката. Суми не се възстановяват, докато Потребителят не върне стоката. Ако стоката не бъде върната в срока по т. А., отказът от договора не произвежда действие.
Д. Рекламация се прави, когато закупената стока не съответства на договореното между страните по договора за продажба. Несъответствието в договореното между страните може да се изразява в:
– производствени дефекти на стоката;
– констатирани липси на части от стоката;
– изпратена е грешна стока, различна от поръчаната;
– повреда на стоката при транспортирането.
Е. Рекламацията може да се предяви пред “КАФЕТО ПЕРФЕТО” ЕООД на посочения телефон +359 899 333 588, като едновременно с това Потребителят трябва да върне стоката в 14 дневния срок.
Ж. При рекламация Потребителят може да избере замяна на конкретния артикул за същия без дефекти или в друг размер, или връщане на стоката срещу възстановяване на платената сума. Консултант на електронния магазин може да предложи замяната на артикула да е със съвсем друг артикул при изравняване на цените– или Потребителят доплаща, ако другият артикул е по-скъп, или се предлагат два артикула за същата цена, или на Потребителя се възстановява разликата между заменения и новия артикул, ако цената на новия артикул е по-ниска от платената от Потребителя цена.
З. Връщането на стоката при рекламация, в случаите извън фабричен дефект или повреди при транспорта, се осъществява при следните условия:
– Запазен добър търговски вид.
– Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.
– Запазена оригинална опаковка и етикет.
И. Връщането на стока, било при отказ от договора, било при рекламация, може да се направи по начина и на адреса посочени върху стоковата разписка, с която Потребителят е получил поръчката.
К. При замяна на стоки транспортните разходи са за сметка на Потребителя и в двете посоки, освен ако замяната се е наложила по вина на електронния магазин. В случай, че клиентът желае да замени или върне продукт, това може да стане с куриерска фирма „Спиди“ или „Еконт”.
Л. Правото на отказ по точка VI не се прилага в следните случаи:
– за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
– за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
– за доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени.
М. При упражняване на правото на отказ, разходите за връщане на доставените стоки се приспадат от сумите за възстановяване, освен в случаите, когато Потребителят организира сам и за своя сметка връщането на стоките. Търговецът няма задължение да възстанови допълнителните разходи за доставка на стоките, когато Потребителят изрично е избрал начин на доставяне на стоките, различен от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от Доставчика.
Н. При отказване на поръчка от Потребителя, която е платена, чрез онлайн метод на плащане и ако поръчката е отказана, преди да е започнато изпълнението ѝ, цялата сума на поръчката ще бъде възстановена от Търговеца.
VII. ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ
А. Цялата информация, ресурси и снимков материал, публикувани в сайта caffeto–perfetto.bg, са собственост на “КАФЕТО ПЕРФЕТО” ЕООД, в т.ч.диаграми и описания на артикули и са обект на закрила по Закона за авторското право и сродните права. Цялото съдържание на електронния магазин, разположен на платформата, включително всички публикувани текстове, изображения, снимки, видео материали, статии, програмен код, са със запазени авторски права. Електронният магазин дава право на собственици на други сайтове и потребители да публикуват връзки към онлайн магазин caffeto–perfetto.bg.
Б. Потребителят няма право да копира, съхранява, обработва, публикува, разпространява в първоначален или преработен вид, както и да използва по какъвто и да е друг начин текстовете, изображенията или други части от съдържанието на платформата. Забранява се копирането на текстове от caffeto–perfetto.bg и поставянето им в други уеб сайтове и онлайн магазини без писмено съгласие на Търговеца.
В. Всички имуществени и неимуществени авторски права върху платформата, включително, но не само дизайн, лого и други графични елементи, софтуер, програмен код и функционалности, работни материали и демо версии, принадлежат на “КАФЕТО ПЕРФЕТО” ЕООД, и Търговецът притежава авторските права върху платформата, както и върху всички нейни елементи и компоненти, ноу-хау за всички дейности и функционалности, свързани с платформата. Търговецът е собственик и на домейна на платформата с всички възможни разширения. Копирането и използването им пряко или косвено (например, но не само, мета тагове и други техники за индексиране или търсене в интернет), без предварително писмено разрешение от Търговеца е забранено и представлява грубо нарушение на правата на Доставчика и на императивните разпоредби на българското законодателство.
VIII. ОТГОВОРНОСТ
А. Търговецът не носи отговорност в случай на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в Интернет, технически или други обективни причини, включително и разпореждания на компетентните държавни органи, които препятстват обективно изпълнението на договора.
Б. Търговецът не носи отговорност за времето, през което платформата не е била достъпна поради непреодолима сила или други обективни обстоятелства, върху които Търговецът няма контрол.
В. Търговецът не носи отговорност за вреди от коментари, мнения и публикации под продуктите, новините и статиите в платформата caffeto–perfetto.bg. Доставчикът си запазва правото да извършва контрол и проверка на произхода на потребителските мнения, както и да не публикува или да ограничава такива потребителски мнения, които противоречат на добрите нрави.
Г. Търговецът не носи отговорност в случай на преодоляване на мерките за сигурност на техническото оборудване и от това последва загуба на информация, разпространение на информация, достъп до информация, ограничаване на достъп до информация и други сходни последствия.
Д. Търговецът не носи отговорност в случай на сключване на договор за покупко-продажба, предоставяне на достъп до информация, загуба или промяна на данни настъпили вследствие на фалшива легитимация на трето лице, което се представя за Потребителя, ако от обстоятелствата може да се съди, че това лице е Потребителя.
Е. Отговорност за недостатъци на стоката, за изпълнение на договора за продажба от разстояние, както и за възстановяване на платени суми, носи Търговецът на стоката. Той е длъжен да предостави заедно със стоката и информация на хартиен носител, която да спомогне Потребителя при упражняване на правата му.
Ж. “КАФЕТО ПЕРФЕТО” ЕООД не носи каквато и да е отговорност пред трети лица, ако такова лице сметне, че публикувана на електронния магазин информация нарушава нечии авторски права или други права на интелектуалната собственост.
IX. БЮЛЕТИНИ, БРОШУРИ И ИЗВЕСТИЯ
А. Когато Потребител се регистрира в електронния магазин, като създаде Профил на Интернет страницата, приемайки Общите условия, той се съгласява да получава на електронната си поща и на мобилния си телефон брошури и/или известия от “КАФЕТО ПЕРФЕТО” ЕООД, както и съобщения относно поръчки на стоки и потвърждения за промяна на неговите данни.
Б. Потребителят може да се откаже от получаване на брошури и/или известия на електронната си поща и на мобилния си телефон по всяко време:
– чрез използването на специално направената интернет връзка, която се съдържа във всяка брошура и/или известие – бутона „отписване”.
– чрез свързване с “КАФЕТО ПЕРФЕТО” ЕООД на посочения имейл sales@caffeto-perfetto.bg с изрично искане за отказ от получаване на брошури и/или известия.
В. Ако след направен отказ от получаване на брошури и/или известия, Потребителят направи поръчка, счита се, че отново се е съгласил да получава брошури и/или известия.
Г. “КАФЕТО ПЕРФЕТО” ЕООД си запазва правото да избира към кого да изпраща брошури и/или известия, както и да премахне от своята база данни Потребител, който е дал своето съгласие да получава брошури и/или известия.
Д. “КАФЕТО ПЕРФЕТО” ЕООД включва в брошурите и/или известията само рекламна информация отнасяща се до продавани в магазина стоки.
X. ОБРАТНА ВРЪЗКА
А. Всеки Потребител може да осъществи обратна връзка с “КАФЕТО ПЕРФЕТО” ЕООД, за да поставя въпроси, да прави предложения и да получава информация.
Връзка може да се осъществи на посочените имейл адреси в сайта, на телефонен номер +359 899 333 588 и през контактната форма в секция „контакти“.
Б. “КАФЕТО ПЕРФЕТО” ЕООД е администратор на интернет сайта и съответно на полето за мнения и обсъждания, като в изпълнение на тази функция може да премахне всякакви нецензурни и обидни квалификации, нарушаващи морала и добрия тон.
XI. ПОЛИТИКА ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
“КАФЕТО ПЕРФЕТО” ЕООД е търговското дружество, с регистрационен номер 207697326, със седалище в гр. София 1712, Младост 3, блок 392, магазин 3, обработва информация, между която и такава, представляваща лични данни.
Този електронен магазин caffeto–perfetto.bg се притежава от “КАФЕТО ПЕРФЕТО” ЕООД и се управлява от Дружеството в съответствие с разпоредбите на Закона за защита на личните данни и свързаната правна уредба включително, но не само Регламент (ЕС) 2016/679 („GDPR”).
Настоящата Политика има за цел да Ви информира за начина, по който обработваме Вашите лични данни в качеството си на администратор, както и за Вашите права. “КАФЕТО ПЕРФЕТО” ЕООД се стреми да Ви предостави достъпни и полезни продукти на електронния си магазин.
Защитата на личните данни е от изключителна важност за нас. “КАФЕТО ПЕРФЕТО” ЕООД не продава вашите данни на други дружества или лица. Ако предоставяме Вашите данни на трети лица, то това са наши изпълнители, които обработват информацията от наше име, следвайки инструкциите ни и прилагайки нашия стандарт за защита на личните Ви данни. Ние се стремим да бъдем максимално ясни, конкретни и прозрачни в информацията относно обработването на личните Ви данни, която Ви предоставяме.
Личните данни, които предоставяте на “КАФЕТО ПЕРФЕТО” ЕООД ще бъдат използвани единствено и само във връзка с обслужването Ви като клиент, за обработка и доставка на поръчки, осъществяването на връзка с Вас и доставянето на информация под формата на информационен бюлетин (абонаментът за информационен бюлетин може да бъде отменен по всяко време, като се свържете с нас и заявите подобно желание или като следвате инструкциите за отказване от информационен бюлетин, описани във всеки имейл, част от бюлетина).
Всеки потребителски профил и всяка поръчка, както и всички данни, които са асоциирани с тях, могат да бъдат заличени при изричното заявяване на подобно желание от страна на всеки потребител. Това може да стане чрез изпращане на имейл до sales@caffeto-perfetto.bg, в който потребителят трябва да заяви своето желание за заличаване на всички лични данни, които е предоставил в процеса на използване на уебсайта caffeto–perfetto.bg.
Личните данни, които изискваме при създаването на профил и/или създаването на поръчка, са следните: име и фамилия на получател, телефонен номер за връзка, адрес за доставка и имейл адрес, на който да бъдете информирани за актуалния статус на Вашата поръчка. Тези данни са необходими за обработването на всяка поръчка и изпращането ѝ за доставка чрез куриерска компания. За целта, данните се предоставят на куриерска компания, която да достави поръчката до желания от вас адрес.
В случай на връщане на продукти, които са заплатени чрез пощенски паричен превод, сумите се възстановяват чрез банков превод. За целта, екипът на “ДИВЕВА”ЕООД ще изиска име на титуляр и IBAN номер на банкова сметка, по която клиентът желае да получи сумата, която подлежи на възстановяване.
Както повечето уебсайтове правят, ние събираме и използваме информацията, която се записва в лог файловете на нашите сървъри. Информацията в лог файловете съдържа времето, по което всеки посетител e достъпил caffeto–perfetto.bg, страниците, които са посетени, браузърите, които са използвани за посещение на нашия уебсайт, информация за интернет доставчици, и интернет протоколни адреси (IP адреси).
caffeto–perfetto.bg използва т.нар. „бисквитки“ („cookies“). Бисквитките прилагаме с цел изобразяване на релевантно и удобно, персонализирано съдържание за потребителите. Бисквитките са малки файлове с текстове, които са запаметени във Вашия компютър/устройство и се използват във вашия браузър. Бисквитките няма да увредят вашето устройство по никакъв начин и Вие като потребител можете да забраните бисквитките директно във вашия браузър и/или да ги изтриете по всяко време. В случай че забраните бисквитките във вашия компютър/устройство, Вие няма да можете да използвате правилно всички функционалности на електронния ни магазин caffeto–perfetto.bg.
В регистрационната форма, попълвана от потребителя при регистрацията, caffeto–perfetto.bg обозначава задължителния или доброволния характер на предоставяне на съответната информация. С изразяване на съгласие с настоящите условия за ползване и политика за личните данни на “ДИВЕВА”ЕООД, потребителят се съгласява информацията за него да бъде обработвана по предвидения в тях ред.
“КАФЕТО ПЕРФЕТО” ЕООД ви препоръчва да пазите конфиденциалността на потребителското име и парола, с които влизате/използвате сайта, за да се избегне неоторизиран достъп чрез потребителския Ви акаунт. По този начин, при всеки достъп/използване на сайта посредством акаунта (потребителско име и парола) се предполага, че поемате отговорност за всички действия, които ще бъдат извършени при ползването този акаунт.
“КАФЕТО ПЕРФЕТО” ЕООД полага дължимата грижа и отговаря за защитата на информацията за потребителя, която е станала достъпна в резултат на използването, регистрацията и/или поръчка на caffeto–perfetto.bg, освен в случаите на непреодолима сила, случайно събитие или злоумишлени действия на трети лица. ще бъдат използвани единствено и само във връзка с обслужването Ви като клиент, за обработка и доставка на поръчки, осъществяването на връзка с Вас и доставянето на информация под формата на информационен бюлетин (абонаментът за информационен бюлетин може да бъде отменен по всяко време, като се свържете с нас и заявите подобно желание или като следвате инструкциите за отказване от информационен бюлетин, описани във всеки имейл, част от бюлетина). “КАФЕТО ПЕРФЕТО” ЕООД Ви гарантира, че личните Ви данни няма да бъдат предоставяни на трети лица или използвани за цели, различни от горепосочените.
Всеки потребителски профил и всяка поръчка, както и всички данни, които са асоциирани с тях, могат да бъдат заличени чрез потребителския Ви профил от бутона „Премахни профила“. Изтриването на профила в caffeto–perfetto.bg представлява окончателно заличаване на неговото съществуване. Потребителят, който изтрие профила си, няма да може да се впише обратно, за да възстанови или разгледа предишни покупки.
Последна актуализация: 24.10.2024
Copyright © 2024 caffeto-perfetto.bg